Alla inlägg under juni 2011

Av Katarina - 16 juni 2011 02:26

Nu har det gått ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen.

Det är inte för att det har varit dåligt med saker att skriva om utan snarare att tiden och lusten inte riktigt har funnits. Nu när det är sommar och fint väder är jag heldre ute med hundarna eller påtar i mina rabatter.


Vi har hunnit med både det ena och det andra.

En start i lydnadstvåan med ett 3:e pris som resultat.

Startade en lägre spår tävlin men tog oss tyvär inte runt spåret så det roliga tog slut ganska fort.

SBK utställning i Nora där Tage slutar som BIG-4. (Doris var inte med pga. löp)

En kombinerad kennelträff/födelsedagskalas hos Kim i Nora.

En mini resa till Norge och den Norska Briardspecialen.  Doris placerade sig som 3:a i öppenklassen med exc.

Och sen idag då vi provar på ett öppenklass spår (viltspår) tage tuffar på i spåret och får ett 1:a pris. Två till och han får ännu en titel SeVCH.


Nu tror jag att jag bloggat ikapp, avslutar med bilder på mina fina hundar

                    

Ovido - Quiz & Flashcards