Alla inlägg under februari 2012

Av Katarina - 20 februari 2012 11:00

 


Nu väntar jag för fullt här hemma på att Doris ska börja löpa. Om hon håller tiden så ska det sätta igång i slutet på den här veckan. Och hon visar även alla teckan på att det är nära nu.

Det är ju meningen att jag ska få följa med till Finland och träffa den tilltänkta. Så nu håller jag alla tummar jag har att vi inte måste åka helgen den 10-11/3. Det är nämligen de enda dagarna jag inte kan. För då är det årsmöte i Briardklubben.

Vore väl fint om lilla Blå prickade in det så bra?  Men då får hon och mormor Ingela ut och roa sig utan mig. Det kommer gå alldeles utmärkt men jag skulle ju så gärna vilja vara med.


Jag fortstätter väl att lyfta på svansen och inspektera "höna" tills det börjar hända saker, sen vet vi när resan ska bokas.  Hoppas, hoppas, hoppas!!!


         

Av Katarina - 3 februari 2012 17:28

Nu börjar jag tröttna på vintern och vill ha vår. Finns det något underbarare än våren?

Idag är det kallt ute och det snöar.

Det possetiva i det är ju att man får torra hundar med sig hem när man varit ute i skog och mark.

Vi passade på att ta vår dagliga långpromenad på golfbanan. För nu tror jag snart "våran" golfbana kommer översvämmas av skidåkare. Men har vi tur försvinner snön igen.   


               



Ovido - Quiz & Flashcards