Alla inlägg under mars 2012

Av Katarina - 13 mars 2012 20:03

Doris är hemma igen efter äventyret i Finland.

Tyvär blev det ingen parning. Tråkigt när man sett fram emot valparna men vill hon inte så slipper hon.

Nu får vi tänka om och planera för lite andra aktiviteter istället.

Korning, öppenklass i viltspår och utställningar blev helt plötsligt aktuellt igen.

 

Av Katarina - 3 mars 2012 19:18

Solen skiner, himlen är blå. Snödroppar och krokus blommar i rabatterna och Doris löper  :o)

Nu på torsdag kommer Ingela och hämtar Doris för att åka på en kärleksresa till Finland.

Tyvär blev det så att jag inte kunde följa med men Ingela har lovat att ta massor med kort på Doris tilltänkta.


Vet inte om den här otäcka förkylningen jag har fått också är ett vårtäcken. Hoppas inte det och hoppas att jag inte har smittat någon. För så här däckad var det många år sedan jag var sisst.

Melker följde med mig och hundarna ut i skogen idag, här kommer några bilder från en underbar promenad.

           

 
Ovido - Quiz & Flashcards