Alla inlägg under juli 2012

Av Katarina - 14 juli 2012 19:14

Vi, jag och mina barn + mostrar, kusiner och morfar, har varit och roat oss i Tallin.

   


Hundarna kunde inte följa med på resan, men de roade sin nog lika mycket hos Eva och Leja i Eskilstuna.

Tack Eva för hjälpen!!


Bad i Sundbyholm...


 

Och efter det ska man ju ligga på bryggan och sola.


   

Lilla Leia tyckte det blev jobbigt att posera för fotografen.


Lorena har visat oss ett nytt badställe.

 

Tage, Glittra och Doris


   

Fina lilla glittra!


Doris och Glittra sprang runt som tokar och hade jätte kul.


 

Tage däremot går inte långt från vattnet eller sin kung wobba.


 


 


 


   

Nu tar jag dig.....


 

Eller så springer jag bara om dig....


   

Wobban är Tages och ingen annan får ta den  :o)


 

         

Va?!   Ska vi redan åka hem??  Jag vill bada mer......


   

Av Katarina - 5 juli 2012 10:51

Äntligen är alla sår läkta så vi kan åka och bada!


 

Favoritleksaken........   Inget annat duger när kung wobba kommer fram.


 


 

Efter ett par vändor har Doris insett att hon alrig kommer hinna före Tage, som är en mycket skicklig simmare.


 

Doris har kommit på att hon inte hinner med Tage i vattnet, så när hon får tag på leksaken så bär det av upp på land. För där är hon överlägset snabbast!


 

Ta den då om du kan!


 

Jag fick den!


 


 


 

Det blir djup nästan på en gång i stenbrottet. Bra för hundarna som får simma mycket.


 


 


 


 


   

Ovido - Quiz & Flashcards