Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Katarina - 5 augusti 2010 20:35

Börjar med att lägga in en bild på Tages fina söner Lennox och Danne

Så fina och underbara pojkar båda två.

  


Här hemma börjar allt återgå till det normala efter löpet. Nu dröjer det ett tag tills det är dags igen. Vilket jag tycker är skönt.

  

Mina fina hundar.


Nu i augusti får vi fullt upp på helgerna. Utställningar är inbokade nästan varge helg. Nu den här helgen är vi lediga men nästa bär det av till Eskilstuna med Tage och efter det ska Doris, Ulrika, Mercan och jag åka till Norge för att prova lyckan där.

Det ska bli spännande att se vad dom säger där om lilla blå.


Helgen efter det är det ju Bäst i Väst. Först hade jag inte tänkt åka dit i år, men efter lite omplanering så åker jag dit också.

Doris får stanna hemma, eftersom jag inte har råd att ställa båda hundarna jämt så får jag dela upp det lite.

Men Tage och jag åker inte själva utan vi får äran att få sällskap av Tage sonen Danne (Woodlooks Keep on Dansing)

På förra specialen var han också med men för liten för att få ställas.

Men nu ska han minsann få gå i sin fars (och mors) fotspår och äntligen debutera i en utställningsring.


Ovido - Quiz & Flashcards