Alla inlägg den 1 september 2010

Av Katarina - 1 september 2010 17:13

Hipp, hipp hurra för Doris på sin stora dag  


För två år sedan föddes Doris och hennes syskon på kenel Woodlooks.

Kommer så väl ihåg sms:en och samtalen från Ingela som uppdaterade mig om händelseförloppet. Har för mig att den första ut var en blå tik. Vilket var en stor överaskelse då jag inte hade en aning om att Tage bar på de anlagen.

Att sedan få åka och titta på undervärken var helt underbart, det var ju "mina" valpar.

Jag skulle ingen valp ha men självklart ville jag ju se Tages barn.

Och sen gick det som det gick och Doris flyttade hit 8 veckor senare.

Det har jag inte ångrat en gång (jo kanske när hon tuggade sönder datorn)

Hon är en helt underbar tjej. Trevligare och gladare hund får man leta efter.

Sen tycker jag att hon är väldigt fin också i sin blåa färg.

Min lilla blåa flicka  

    


Grattis till alla "valpar" i

 

 Woodlooks Just kull.

Ovido - Quiz & Flashcards