Alla inlägg den 22 november 2011

Av Katarina - 22 november 2011 18:34

I går besiktigade jag bilen som gick igenom utan några fel.

Idag var det Tages tur. Han fyller 7 år i mars och då kan det vara bra att låta en veterinär kolla på honom.

Sagt och gjort så beställde jag en hälsokontroll när jag endå skulle dit för att veccinera honom.

En pigg och sund hund i mycket god kontition blev svaret.

Jag passade även på att ta prover på några knölar Tage har. Troligtvis bara vanliga fettknölar men jag vill vara säker på att det inte är något annat mycket värre.

På fredag trodde de att svaren skulle ha kommit. Så det blir några dagar i spänd väntan.

Skönt att få det gjort men han blev rakad över knölarna så de kunde sterilisera huden innan de tog proverna.

Lite synd med tanke på att han är anmäld till Nordisk vinnar utställningen i början på december. Har jag tur syns inte rakningen så mycket att det stör helheten.


Ovido - Quiz & Flashcards