Alla inlägg den 13 december 2009

Av Katarina - 13 december 2009 20:54

  


Jag vet inte vad jag ska tycka och tänka om den här utställningen?

Ja, springet i ringen var väl som vanligt men annars tycker jag inte det var så mycket att hänga i julgranen.

Har för mig att det brukar var mycket mer försäljning än vad det var iår.

Dom kanske har dragit in på en del, men borde det inte vara billigare då?

Ja, ja, jag kanske var ovanligt grinig. En härlig huvudvärk är inte en bra kombination med det ljud som är på en hundmässa.


Tage skötte sig som vanligt bra. Ska jag klaga på något så var det springandet. Där gick det mer på tvären istället för att springa fint som han brukar göra. Mitt fel skulle jag tro. Han har ju inte fått röra sig på samma sätt som han brukar göra eftersom jag ville ha en ren hund med mig på utställningen.

Så ska jag aldrig göra igen.


Doris då?  Jo hon skötte sig bra hon med, men inte med samma vana som Tage. Hon är glad och lite lätt förvirrad. Pricis som Doris fisken i hitta Nemo.

Hon ville hälsa på alla som gick förbi och gjorde lekinviter till alla hundar som kom nära. Hon är så härlig, min lilla blå.

Hon sprang och stog fint med trots att vi inte tränat så mycket på det. Kul!


Trevligt var det också att träffa alla människor. Visserligen blir det inte mycket prat vid sånna här tillställningar. Innan så är jag inte mycket att prata med. Irrar mest runt eller kammar hund. Konstigt att man fortfarande blir så pass nervös som man blir.

Men jag fick mig ett par nya ansikten på människor jag bara pratat med på telefon och/eller nätet. Kul att se er!!


Emelie: Tack för det fina kortet på Tage!!


Ovido - Quiz & Flashcards