Alla inlägg den 15 december 2009

Av Katarina - 15 december 2009 12:48

Kan det bli bättre än att börja dagen med en regäl vända i skogen nu när det är snö?

Hundarna älskar det, och jag blir glad när dom är glada.

Tage ägnade nästintill hela promenaden till att göra snöänglar......   Tror han är världsbästa på det.

Doris, hon gör allt annat. Skulle hon börja klättra i träden skulle jag knappt bli förvånad. Men ligga på rygg och njuta har hon inte tid med. Stannar upp en kort stund och kollar på pappan, sen blir det attack!!  

Nu ligger hundarna utspridda på golven och sover så gott.  Alla nöjda och belåtna.

Själv sitter jag här vid datorn för att göra något åt min hemsida.

Måsta nog göra om den igen eftersom jag inte får till det med de infogade ramen.

Många måste scrolla båda i höjd och sidled för att se sidan och det är inte bra...


Jag har ett litet problem. Imorgon måste jag ha bestämt mig för hur jag ska göra med mitt liv.

Ska jag eller ska jag inte???


Det som var självklart för bara några veckor sedan, kanske inte är så bra iallafall...


Eller va det de endå?


Ovido - Quiz & Flashcards