Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Katarina - 14 juni 2009 17:27

Ibland kan man undra vad man håller på med igentligen. Idag är en sådan dag.

Vad är det som får en att åka en massa mil till en utställning i hällande regn?

Utställningsringen står under vatten och dommartältet håller på att flyga bort flera gånger.

Själv sitter jag och hunden i vårat tält. Kompisarna sitter i tältet bredvid, så var det med det umgänget. Allt ät blött och kallt. Och nej, en blöt Briard är inte en snygg Briard, så är det bara.  Akvarie fiskar kanske är en bättre hobby.

Jag ska aldrig mer åka på utställning när det regnar!!!

Hmm, tror jag sa nått liknade förra året när jag hade varit på Askersunds utställningen. Synd bara att jag inte kom ihåg det i morse. För det är inte kul med hundutställningar om det blir för blött.


Jag är ju för den sakens skull inte besviken över resultatet. Att stå som BIM efter Glittra börjar vi bli vana med nu och hon är snygg (konstigt nog var hon torr också, tor Camilla bar in henne under jackan eller nått sånt *s* )


Hade ingen kamera med mig idag men sätter ut en annan bild så ni förstår hur han såg ut idag..


Nu ska jag försöka hitta något bra ställe att hänga upp mitt blöta tält, filt och regnkläder.


Här kommer ett par bilder på TORRA hundar.

Ovido - Quiz & Flashcards