Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Katarina - 14 augusti 2009 22:12

Ibland kan man bli riktigt arg på en hund.

Idag när jag åkte hen på lunchen för att rasta hundarna så upptäkte jag ett lik i sängen. Liket av musen och diverse sladdar till min dator.....

Doris har sitt eget lilla sätt att visa hur mycket hon ogillar att jag har börjat jobba igen.

I måndags rykte fyra skor och idag tog hon halvt livet av min dator.

Funderare starkt på att binda fast henne i ett träd i skogen och lämna henne där eller nått liknande. Hon har tur att hon är söt. Hon överlever endast för det  :o)


Om jag har tur så får jag en ny elsladd till datorn i nästa vecka. Har jag otur tar det längre tid. Så nu kör jag på batteriet en så där 20 minuter till sen blir det att vara utan dator.


Uppdateringar kommer så fort jag är med ny elsladd. Eller får låna en annan dator.


Baj baj

Ovido - Quiz & Flashcards