Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Katarina - 20 augusti 2009 21:35

Att hitta en elsladd till min dator tyckts vara svårt.

Men som tur är har jag en snäll kompis (tack Eva). Hon lånade ut sin bärbara dator till mig. Hennes dator är av ett med känt märke än den jag har. Så när jag märkte att hennes elsladd passade i min dator så blev det betydligt enklare att hitta att köpa. :o)


Idag har vi roat oss med blodspår. Tage tuffar på i spåret och blir överlycklig över klöven i slutet. Han ser aldrig så stolt ut som när han bär den till bilen. Min söta lilla kille....

Doris däremot blev inte lika förtjust över klöven. Hon tyckte den var rätt läskig. Å andra sidan var det mycket som var läskigt idag. Stubbar och en sten bla. Kan det vara "spökåldern" ?

Bara att testa ett par gånger till så släpper det säkert.

För Tages del funderar jag på att anmäla honom till anlagstest, skulle bli förvånad om han inte klarade det galant. Spåra kan han pojken.

Ovido - Quiz & Flashcards