Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Katarina - 17 augusti 2009 18:04

Tur man har en dator på jobbet som jag har tillgång till.

Vill ju gärna skryta lite om hur bra det gick i Norrköping igår.

Tage var som vanligt ensam i Championklassen, han fick sitt CK.

I bästa hanklass placerade han sig som etta och fick ytterligare ett CACIB :o)


Sen var det bara att byta hund för det var dags för Doris att göra debut officiellt i juniorklass. Två söta juniortikar var på plats. Domaren gillade vad han såg så Doris vann och fick även hon ett CK.

I bästa tikklass placerade sig lilla gråben som trea.  :o)


Jag är så nöjd med mina hundar och speciellt Doris som skötte sig jätte bra i ringen. Faktiskt tycker jag det var lite roligare med hennes placering än Tages. Med honom är jag ju van vid att det går bra.


Tack för alla gratulationer i gästboken. De fina kretikerna kommer jag att lägga ut på hemsidan när väl min nya dator sladd anländer. Hoppas på att jag får den den här veckan. Jag är handikappad utan dator.


Passar även på att gratulera Tages halvbror Polluxx som tog sitt  sista CERT igår och nu kan titulera sig SUCH.


Även ett stort GRATTIS till Tages dotter Minna i Norge som i lördags vann juniorklassen med HP.  En bild på skönheten kommer, det lovar jag. ( bara sladden kommer ni vet)

Ovido - Quiz & Flashcards