Alla inlägg den 20 december 2010

Av Katarina - 20 december 2010 20:53

I går vid fem tiden på morgonen övervägde jag om jag skulle åka till Stockholm och årets sista utställning eller om jag skulle stanna hemma. Vädret var inte det bästa. Massor med snö, blåst och drivis......

Hade jag varit förståndig så hade jag nog stannat hemma, men det var jag inte utan jag, Amanda, Lorena och hundarna begav oss iväg på snöiga och hala vägar.


Väl inne på mässan blev det en lång väntat på att få gå in i Braidrringen.

Tyvär krockade bedömningen av briarder och JuniorHandlingen så jag fick inte se hur Amanda och Doris skötte sig. Men att de gjorde det bra är jag säker på eftersom de placerade sig på en 8:e plats av 22 startande!!

Jätta bra gjort!   Bilder och ev. en liten film kommer så fort fotografen skickar över allt till mig.


20 Briarder var anmälda men bara 14 kom till start. Tage blev tvåa efter Mercan och Ulrika som slutade som BIR. Anna och Fina Donatella blev BIM.

STORT GRATTIS till er.


Två av Tages döttrar var också där och tävlade för första gången i juniorklass, Tänk så stora de har blivit.

Elsa vann klassen  med HP och Stella blev tvåa.

Här kommer lite bilder på fina flickorna.

Stella


    

Stella




Elsa


     

Elsa

Ovido - Quiz & Flashcards