Alla inlägg den 25 december 2010

Av Katarina - 25 december 2010 15:49

Då var julen över för den här gången.

Maten uppäten, klapparna, utdelade och barnen nöjda.

Killarna åkte till sin pappa för att fortsätta firandet där en dag till. Själv är jag mer än nöjd att det är över för i år. Men får glada sms allt eftersom klappar delas ut hos pappan.


Inatt är det dags för jobb igen. Tror att Tage får följa med till jobbet inatt för jag vill inte ha hundarna ensamma hemma. Jag litar inte helt och fullt på kompostgaller.

Det har gått förvånandsvärt bra hitintills, men Tage börjar ju bli ruttinerad så han vet väl när det är dags. Idag tycker jag mig se att annat intresse så snart får jag väl skönsång här hemma.


Har roat mig med lite "julpyssel"

Här kommer en Års krönika från oss!!

Ovido - Quiz & Flashcards