Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Katarina - 19 februari 2010 12:54

Tycker att veckorna bara består av fredagar och måndagar. Det är sant som de sägs att tiden går fortare ju äldre man blir, jag hinner inte med i svängarna längre. Tur jag inte blir äldre längre   


Dagen har tillängnats husdjuren. Först en promenad med hundarna. Jobbigt att gå i skogen igen nu när det kommit en massa ny snö på mina upptrampade stigar.

Tycker det är härligt med denna vinter som verkligen ÄR en vinter. Hoppas på att snön stannar kvar länge. Det håller golven rena inomhus, hundarna älskar snön och tänk så underbart det kommer bli med våren när den väl kommer....


Akvariet har fått sitt också, vattenbyte och dammsugning på botten.  Men jag fick vara lite extra försiktig idag eftersom jag tror det ska bli fler fiskar. Pappa och mamma mal har grävt sig ett bo under en rot och nu leks (läs porras) det för fult i karet.


Trevlig helg på er !!



Ovido - Quiz & Flashcards