Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Katarina - 26 februari 2010 11:56

Sitter här i soffan med datorn i knä. Tage och jag har varit ute och halkat runt på de glashala vägarna (Tage halkar inte, han går som tåget)

Nu ligger han och sover sött i soffan helt ovetandes att Doris kommer hem idag.

Jag är väl tokigt som tar hem henne mitt i höglöpet, men hon måste tvättas och kammas innan utställningen på söndag.

Maria har lovat att Tage ska få bo där om det blir för jobbigt för honom.


Jag har tur som har så snälla kompisar, Maria som förbarmar sig över Tage och Brittmarie som tar Doris. Allt skulle vara mycket krångligare för mig utan er.

Tack!!


Jo, på söndag ska Doris och Dizze åka på utställning i Örebro. Jag har varit på den alla år sen jag skaffade hund. Det är en start på utställningsåret att åka dit tycker jag även om den är Inoff.


Trevlig helg på er!



Ovido - Quiz & Flashcards