Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Katarina - 9 januari 2011 21:07

Nu är alla friska och krya här hemma igen.

Doris var sitt gamla glada, pigga och lekfull jag. Hon brottade ner sin far i var och varannan snödriva när vi var i skogen tidigare idag.

Härligt!!  Hundar och ungar ska vara friska!


Nu ikväll har Maria och jag varit på Workshop som handlade om grundträningen för lydnadshunden med Maria  Brandel (Hagström).

Det var så inspererande. Nu vill jag prova allt nytt jag fick lära mig.

Känns som ett bra start på året. Ny klubb, lydnadskursen, ny träningsgrupp och nu den här föreläsningen.  Nästan så jag börjar snegla åt tävlingskalendern jag med ;o)


Hoppas bara på bättre väder. Som det är nu är det glashalt överallt ute. Ska nog köpa mig ett par broddar imorgon.



Ovido - Quiz & Flashcards