Alla inlägg den 16 december 2011

Av Katarina - 16 december 2011 19:20

För en vecka sedan köpte jag ett täcke till Tage. Ett av märket Back on Track.

Har hört at de skulle vara bra och ett tag har jag för mig att de var dopingklassade också. Lite skeptisk har jag varit men nu är både jag och Tages veterinär övertygad om att det även hjälper till att läka sår också.

På sista besöket blev veterinären riktigt förvånad över hur bra såret har läkt, och nu, efter nästan en veckas användning har såret halverats!!

Så han får ha sitt nattlinne på sig i fortsättningen också.

Har era hundar problem av något slag rekomenderar jag vartmt att ni köper ett Back on Track. Jag valde ett nättäcke, det kan han ha på sig inomhus och blir det kallt ute är det ju bara att lägga på ett vanligt vintertäcke.


http://www.backontrackshop.se/?gclid=CJ2bjOSZh60CFY1YmAodCVu9Rg



Ovido - Quiz & Flashcards