Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Katarina - 3 mars 2011 19:21

Jag har varit frisk så länge att jag trodde jag aldrig mer skulle bli sjuk.

Jag hade givetvis fel. Efter ett besök i huvudstaden och briardklubbens årsmöte åkte jag på en ordentlig förkylning.

Nästan så jag blir förvånad över hur mycket snor det får plats i ett huvud.....


Men har man hundar så kan man inte ligga inne och tycka synd om sig själv hela dagen. Hundarna måste ut och i det sköna vårvädret som vi hade idag känndes det nästan om om jag blev frisk igen :o)


    

Min lilla Doris börjar bli stor, med päls och allt.


  

    

Tage gillar snö. Tror han kan ligga så här och sola hur länge som helst.


Imorgon har jag bestämt att jag ska vara frisk igen.

Då ska vi nämligen träna igen. Maria och jag har lyxat till det och hyrt den lyxiga inomhushallen i Kungsör ett par timmar. Ska försöka få med mig kameran då så ni kan få se hur lyxigt vi har.

Ovido - Quiz & Flashcards