Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Katarina - 29 mars 2011 12:44

Idag hade jag sett fram emot en härlig eftermiddag med en massa (4st) briarder och Ulika. Men eftersom det blev halv snöstorm här på förmiddagen så bestämde vi oss för att skjuta upp det tills solen behagar komma fram igen.


Istället tar jag med mig mina hundar ut i skogen så de får skita ner sig riktigt ordentligt nu innan de är dags att bada dem.

Det är utställningsdags för båda hundarna om två veckor i Västerås, och då kan de inte vara så skitiga som de är nu.

Något bra man kan säga om snön är ju att hundarna håller sig rena och fina. Men jag tar gärna skitiga hundar bara det blir vår och sommar.  :o)


Hemsidan har ochså blivit lite mer våraktig. Den här gången blev jag väldigt nöjd med resultatet. Ja, tills jag kom till jobbet och såg hur den såg ut på en stor skärm till en stationär dator. Att bygga hemsidor på en bärbar dator är kanske inte så bra, men det finns kanske något sätt att fixa till. Jag ska försöka ta reda på det. Tills dess får ni med STORA skärmar försöka stå ut.



Ovido - Quiz & Flashcards