Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Katarina - 22 mars 2011 13:14

Tänk er att få ha lyxen att välja.

Vill man sitta i solen och läsa en god bok, eller föredrar men skugga och en massa snö att leka i?

Här hemma har vi förmånen att välja. Mitt val är lätt. Jag sätter mig i min fina rottingstol med en bok och nuter av solen.

Hundarnas val är nog minst lika lätt. De vill gå ut på baksidan där det är skugga nästan hela dagen och den härliga snön ligger kvar.

Att få se sina hundar njuta och ha roligt är värt mycket så jag går fram och tillbaka mellan solen och skuggan. För finns det något härligare än det här att titta på?

                 

Som tur är kommer även hundarna till mig ibland för att kolla läget.

Matte brukar ju nästan alltid ha något gott att bjuda på, och har inte jag det så kan man alltid charma grannarna som brukar gå omkring med godis i fickorna.

Ovido - Quiz & Flashcards