Alla inlägg den 8 september 2012

Av Katarina - 8 september 2012 15:26

 

Trots att jag inte har någon erfarenhet alls av dräktiga tikar så tror jag nu att Doris har valpar i magen.

Visst kan jag ha fel, det visar sig om en vecka då vi ska göra ultraljud.
Men jag skulle bli rätt förvånad i såfall.


Jag har fått förklarat för mig både på ett och annat sätt hur jag ska kolla och var jag ska kolla på Doris för att se några dräktighetstäcken.

Det bästa förslaget fick jag av Annika.

Hon sa helt enkelt att det känner du på dig och sen ser man det i ögonem på hunden.  :o)

Och det är nog det jag mest går på nu när jag påstår att hon har valpar i magen.


Tage däremot fyller alla dräktighets täcken. Han äter som en häst, lägger ut runt magen. Vill helst bara ligga i soffan och ta det lungt med benen i vädret. Om det nu inte inte är frågan om mat, vad som helst och till vem som helst. För då får han fart och menar att han håller på att svälta ihjäl.....  

Ovido - Quiz & Flashcards