Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Sommarlov!!!

Av Katarina - 12 juni 2009 20:59

Idag har mina pojkar slutat skolan. Dom har 10 veckor sommarlov framför sig, inte utan att jag blir lite avundsjuk.

Själv får jag jobba fyra veckor till innan jag får semester. Men som vädret är nu så kan man ju lika bra jobba.

Pojkarna åkte till deras pappa i Västerås efter avslutningen så jag och hundarna är ensamma hemma den här helgen.

Hade väl tänkt mig lite pälsvård nu ikväll. Men efter en hel dag med regn så har jag för blöta hundar för att kamma i deras pälsar. Hoppas på bättre väder imorgon för, iallafall Tage, behöver en omgång. Eftersom det är utställning på söndag.


Idag fick jag ett paket på posten. Det var min tavla jag hade beställt.

Jag tycker det är väldigt roligt att fotografera, många gånger heldre än bra. Men ibland lyckas det. När jag såg den här bilden så gillade jag den direkt.

Så jag beslutade mig för att förstora den till en stor Canvastavla.

Blev jätte glad då jag öppnade paketet och såg att den tillockmed var bättre än vad jag trott den skulle bli.

Eller vad tycker ni??

 
 
Ingen bild

Siv

12 juni 2009 21:41

Bildet var kjempefint.... ;)
Vi har de samme interessene - fine hunder, pelargonier (blomster generelt) og fotografering.... ;)
Lykke til på utstillingen - vi holder "tummer og tassar"....

 
Jeanette & valter

Jeanette & valter

13 juni 2009 20:57

Glömde tid & rum med paint i går men nu är vi här och kollar på verket...Den var ju sketa snygg...gu så läcker!!! En branch att satsa på kanske!Sen kan jag ju erkänna att jag trodde det skulle vara en tavla på hundarna men det klart ombyte förnöjer ;o))...Lycka till i mörrn!!!

http://www.valterbriard.dinstudio.se

 
Ann Maya o Yawa

Ann Maya o Yawa

14 juni 2009 23:03

UNDERBAR!!!! Vilka färger, den är ju kanon!!
Var beställde du denna? Jag vill åxå göra!
Kram ANN

http://hem.bredband.net/MayaYawa

 
Annika & Allram

Annika & Allram

15 juni 2009 06:27

Så snygg tavla!!! Visst är det skönt med sommarlov.

Ha det gott!

http://www.trollhund.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 1 september 2013 17:41


  Idag har Ouzo varit på utställning på Solvalla travbana. Första gången då han inte är ensam valp, men det hindrade inte lill fisen att ta hem ett valp BIR igen. Kritiken kan ni läsa på hemsidan om ni är intreserade.   Jag är gladast över att...

Av Katarina - 12 augusti 2013 11:04

  Jag har varit i Askersund två gånger på utställning. Det regnade lika mycket igår som den gången för några år sedan jag var där. Och jag kan bara konstatera att det inte är roligt att vara på hundutställning i det vädret. Allt blir blött, kallt ...

Av Katarina - 4 augusti 2013 21:02

Idag har Ouzo varit på sin andra utställning. Även det en liten InOff, den här gången i Kolsva. Vet inte om det är spökåldern som har börjat för i rasringen vad det lite läskigt. Folk som satt upp tält och hundar som låg alldeles vid ringsidan och ...

Av Katarina - 10 juli 2013 14:39

  Regnet stod som spön i backen när jag vaknade i morse och jag funderade ett tag på att ligga kvar i sängen istället för att åka på hundutställning. Snål som jag är kunde jag inte låta bli utan Ouzo packades in i bilen och vi for iväg. När vi k...

Av Katarina - 28 juni 2013 20:22

Tänk så kul det är att ha en valp!! Ouzo har varit hos oss i fem veckor nu och jag är så nöjd med vad jag fått för hund. Lättsammare hund får man leta efter. Han till och med sover länge på morgonen   :o)   Eftersom han är anmäld till en valp...

Ovido - Quiz & Flashcards