Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Katarina - 6 oktober 2009 12:39

Idag har Tage och jag varit ute i skogen. Finns inet skönare än att gå i skogen en solig höst dag.

Tages förvirring har också lagt sig. Nu är han som vanligt igen, och uppfattar att även jag följer med ut på promenaderna Skrattande


Tråkigt nog blir det ingen tävling för oss på söndag. På jobbet har vi bytt schema och oturligt nog måste jag jobba.'

Inga semesterdagar har jag kvar och ingen som kunde byta tur med mig. Tråkigt, men jag har kollat in några tävlingar till som ligger i närheten. Men det är flera veckor dit.


Undra hur dom har det på HD-röntgen avläsningen på SKK?? 

Nu är det en vecka sen jag pratade med dom och fick reda på Doris resultat. Dom skulle gå iväg samma dag sa tanten jag pratade med. Men än har det inte kommit ut på hunddata eller kommit något brev i brevlådan.

En syster till Doris är med röntgad, men även det svaret väntar på sig.

Dom kanske har fått svininfluensal hela högen som jobbar med avläsningarna. Vi får vänta ett tag till.

Ovido - Quiz & Flashcards