Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Katarina - 13 oktober 2009 13:50

Trots att solen skiner från en klarblå himmel kommer inte termometern över mer än några få plus grader.

Hösten är här. Härligt tycker jag så länge solen får skina. Och det hoppas jag den får göra mycket, för vi behöver det efter den sommar som har varit.


Idag på förmidagen åkte vi till Kungsörs BK. Där mötte vi upp Katarina med Ikoz. Katarina komendera oss och jag tyckte det gick riktigt bra. Efter träningen på plan gick vi in i skogen för ett uppletande.

Det är något som jag tyvärr inte har tränat så mycket med Tage. Men idag gjorde han det jobbet jätte bra. Han fick ju sitta och titta på hur Ikoz gjorde. Och det är en fröjd att se den hunden jobba. Tage kommer nog aldrig att komma upp i den klassen. Men Doris har det i sig. Och jag lovar Katarina, jag ska sköta träningen på uppletandet bättre i fortsättningen.Oskyldig


  

Kungen!!



 

Kolla öronen på Doris, dom ser ju för roliga ut.     Ska bli spännande att träffa henne snart igen

 och se om pälsen vuxit ut något mer där Skrattande



  

En idolbild till på Kungen!!

Ovido - Quiz & Flashcards