Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Katarina - 18 oktober 2009 10:00

Nu har vi fått nya grannar Glad

Maria, prickarna och lilla Dizze har flyttat hit i huset bredvid. Jätte kul. Nu kan vi fika jämt.....


Eftersom Maria hade fullt upp med flytt igår så tog jag med hennes hundar ut i skogen. Farligt, farligt.

Pegi gillade inte att gå enbart med mig utan letade efter sin matte hela tiden.

Det slutade med att hon fick gå kopplad efter att ha sprungit ner mig. Att få en liten Dalmatinertik i knä gör lika ont som att få en stor Tage där.


Troligtvis kommer jag vara halt några dagar. Blir ju inte bättre av att knäet var dåligt innan.

Men det är ju inte värre än att jag kan ta mig fram.

Nu ska jag in i duschen, ta en ipren sen iväg till Kungsör för att tävla lydnad.

Vi samlas inte förens kl:12.00   Så skönt med sovmorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards