Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Katarina - 29 oktober 2009 15:17

  

Idag är det inte mycket med mig. Hade jag inte hundarna skulle jag nog inte komma längre än mellan soffan och sängen.

Men hundarna vill ju ut hur dålig man än är, så det är bara att proppa i sig en Ipren och ge sig ut.


Hade tänkt bada hundarna också, men jag får nog inse att det inte går idag. Kanske imorgon? Fast det är ju Halloween i helgen och då passar det väl bra att lukta monster och små skunkar?

Jag skickar ut hundarna med pojkarna när dom ska gå bus eller godis. Ingen kommer kunna skilja dem från Baskervilles hundar.

Kanske var jag lite orättvis mot dom nu. Men om man blundar och kommer nära skägget på Tage kan man iallafall tro att det är en stor, levande disktrasa som kommer Skrattande


Spelar ingen roll för mig om badningen väntar någon dag till för min näsa känner inga lukter alls för tillfället.


Min högsta önskan nu är att det ska komma in någon genom dörren till min lägenhet som vill bjuda mig på mat.

Tänk att man ska behöva göra allt själv när man är sjuk........


Ovido - Quiz & Flashcards