Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Katarina - 3 maj 2009 20:14

Det här är Tages vackra dotter Ayla....

Av Katarina - 3 maj 2009 18:00

Oj vilken dag det har varit idag. Nu sitter jag i soffan och känner mig helt slut. Det ÄR jobbigt att ordna med utställning. Men ska vara och göra allt på samma gång. En miss, som jag ska lära mig av till nästa år, är att inte ställa ut sina egna hundar. Då kör det verkligen ihop sig kan man säga *s*

Men utställningen blev lyckad, bra väder och en hög med vackra hundar att titta på. Inte ett klagomål fick vi heller, allt verkar ha gått enligt planerna.


Det var en lyckad dag för mina hundar också.

Det var fyra Briardvalpar där och två vuxna.

Doris blev vann sin klass och slutade som BIM- valp, slagen av en supersöt pojke som heter Killer (Odder Rué License to Kill)

Killer




 Tage drog däremot det längsta strået och blev BIR, sen fortsatte han med att vinna gruppen (BIG1), sen i BIS finalen placerde han sig som nr 3 (BIS3)


Jag aggerade fotograf och tog blder på alla BIG och BIS vinnare. Så fler bilder på Briarder blir det inte idag men jag lägger in bilderna på det två hundar som kom före Tage i finalen.

BIS1


BIS2



Nu ska jag inte röra ett finger mer idag, förutom att åka och köpa en stor flottig pizza. För idag tycker jag att jag gjort mig förtjänt av det...




Ovido - Quiz & Flashcards