Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Katarina - 5 maj 2009 20:06

Avgasrör är dyrt. Men det hindrade inte min bil att vilja ha ett nytt.

Så nu har jag ett STORT hål i plånboken. Tänk att allt sån inträffar när man som bäst behöver pengarna till något annat. Typ gardiner och annat skoj till nya lägenheten.....

Men utan bil klarar jag mig inte så det var ingen tvekan vart pengarna skulle gå den här gången.


Idag packade jag ner alla Tages (och Doris) utställningsrosetter. Blev en full kartong. Jag har haft dom på väggen i mitt sovrum förut, men vet inte vart jag ska göra av dom i nya lägenheten.

Vad gör ni mer alla era rosetter? Jag skulle vilja ha någon rolig ide jag kan ta efter. Lite mallig är jag ju över dom och min snygga hund så jag vill ju inte att dom ska ligga i en låda.

Ovido - Quiz & Flashcards