Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Katarina - 8 juli 2009 21:49

det här fina kortet på Tages son Wallu. Dom börjar bli stora nu valparna.

10½ månad. Inte långt kvar alls till deras födelsedag.



Tage ligger under bortet. Ny badad och fin. Härligt med en hund som luktar gott och inte som ett gammalt träsk.

Doris har som tur är inte ärvt sin fars förtjusning i att bada i diverse våtmarker. Hon hoppar t.o.m över vatten pölar när vi är ute på promenad.


Imorgon bär det av söder ut. På jobbet himlade tanterna med ögonen och såg helt lyriska ut när jag sa att jag skulle till Ullared.

Det stället är himlen på jorden enligt dom.

När jag sen sa att jag skulle på utställning i två dagar och inte alls var säker på att jag skulle hinna in på den beryktade affären tyckte dom inte jag var klok.

Måsta nog pröva att gå in där iallafall, trots att jag inte gillar att gå i affärer.

Alla vekar ju saliga av att ha varit där. Kanske kan även jag bli omvänd....,.

Ovido - Quiz & Flashcards