Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Katarina - 23 juli 2009 20:10

Tusen tack för alla grattis jag får av alla i gästboken för diverse fina resultat på Tage.

Jag blir både glad och överaskad att så många följer oss här på hemsidan

Av Katarina - 23 juli 2009 19:57


Finns det något sötare än en Briard valp? Nej jag tror inte det.

Och dom här tio små underverk jag tittade på hos DonFidos var nog bland det bästa jag sett. Men det kan ju inte bli annat med Tage som morbror och Doris som kusin :o)



Och som alltid är det trevlig att komma till Kim och prata hund. Vi ses snart igen, vid leveranstid ungefär. Då kommer vi och hämtar Tage kopian.






Svårt att få bra bilder på valpar, dom rör sig hela tiden....


Men ibland sitter dom still, men då är det dåligt ljus eller nått annat fel.

Här är hela gänget i stallet.



Ovido - Quiz & Flashcards