Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Måndag igen

Av Katarina - 15 februari 2010 17:17

Det har varit dåligt med båda uppdateringa och uppkopplning den senaste tiden.

Killarna spelar Xbox live som behöver uppkoppling och eftersom jag sitter med ett gammalt adsl modem så kan vi bara vara uppkopplad på en apparat i taget.

En Router är beställd och snart har jag fri tillgång till internet igen.


Jag har hunnit jobba några nattpass nu och det går riktigt bra. Det är inte förns idag, då jag ska gå på min tredje natt på raken som jag känner mig tröttare än vanligt.

Tage och jag får hoppa över träningen ikväll så jag får vila mig så jag orkar med en natt till. Sen är jag ledig i 6 dagar.

Helt underbart, jag älskar mitt nya schema.


Fick båda roliga och tråkiga nyheter igår.

Tage barnen Minna i Norge och Wallu i Finland fick var sitt CERT på utställning i helgen. Nu har dom två var. Det är så roligt att de är så aktiva och att det går så bra för dom. GRTTIS till er.


Det tråkiga var att dottern Ayla hade HD C.  Trist!!

Nu väntar vi bara på Wallus resultat så är hela kullen röntgad.



 
 
Jeanette  & Valter

Jeanette & Valter

15 februari 2010 18:54

Ja det va ju tråkigt...Hoppas bara hon får må bra trots c-höfter. Huvudsaken! Grattis också till dina andra barns topp resultat // Jeanette & Valter

http://valterbriard.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 1 september 2013 17:41


  Idag har Ouzo varit på utställning på Solvalla travbana. Första gången då han inte är ensam valp, men det hindrade inte lill fisen att ta hem ett valp BIR igen. Kritiken kan ni läsa på hemsidan om ni är intreserade.   Jag är gladast över att...

Av Katarina - 12 augusti 2013 11:04

  Jag har varit i Askersund två gånger på utställning. Det regnade lika mycket igår som den gången för några år sedan jag var där. Och jag kan bara konstatera att det inte är roligt att vara på hundutställning i det vädret. Allt blir blött, kallt ...

Av Katarina - 4 augusti 2013 21:02

Idag har Ouzo varit på sin andra utställning. Även det en liten InOff, den här gången i Kolsva. Vet inte om det är spökåldern som har börjat för i rasringen vad det lite läskigt. Folk som satt upp tält och hundar som låg alldeles vid ringsidan och ...

Av Katarina - 10 juli 2013 14:39

  Regnet stod som spön i backen när jag vaknade i morse och jag funderade ett tag på att ligga kvar i sängen istället för att åka på hundutställning. Snål som jag är kunde jag inte låta bli utan Ouzo packades in i bilen och vi for iväg. När vi k...

Av Katarina - 28 juni 2013 20:22

Tänk så kul det är att ha en valp!! Ouzo har varit hos oss i fem veckor nu och jag är så nöjd med vad jag fått för hund. Lättsammare hund får man leta efter. Han till och med sover länge på morgonen   :o)   Eftersom han är anmäld till en valp...

Ovido - Quiz & Flashcards