Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Katarina - 13 januari 2010 22:11

  


Idag har jag varit ute till min kompis som har ett gäng Labradorvalpar. Jag sköter hennes hemsida och hon ville ha lite nya bilder på de små "bullarna".

Sju bruna, runda, goa valpar på fyra veckor. Hur underbara som helst. Men väldigt svåra att fotografera.

Tage gillar också Labradorer, men föredrar de äldre damerna med fylliga former.

I en timme försökte han nog charma Alma utan större framgång.


Den första februari börjar jag ett nytt jobb. Eller nytt och nytt. Samma jobb men på andra tider.

Jag ska nämligen börja jobba natt. Tror det kommer bli toppen. Jag kommer få masor med tid till hundträning, och inte behöver jag jobba så mycket helger heller.  Det schemat jag går på nu jobbar jag två av fem helger. Och de helger jag jobbar händer det alltid en massa roliga saker som tävlingar , kurser och utställningar.

Nu kommer jag kunna vara med på mycket fler  :o)


HURRA för nya jobbet!!


Ovido - Quiz & Flashcards