Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Katarina - 31 januari 2010 13:12

Nu sitter jag ensam med hundarna här i soffan. Faktiskt rätt skönt det med ibland. Killarna har sovit över hon kusinerna och Janne och hans tjejer åkte hem efter en härlig långpromenad i solen. Idag höll vi oss till plogade cyckelvägar, ett skönt allternativ när man tröttnat på att pulsa i snön.


Årets första månad har gått och jag ser fram emot resten av året nu.

Från och med 1:a feb ska jag börja jobba natt. Är ledig ända fram till Torsdagkväll, då jag går på första passet. Ska bli spännade att se hur mig kropp tycker det är att vara på jobbet om nätterna.  Hundarna kommer iallafall att gilla det. Dom kommer ju få ha sin matte hemma mycket mer än vad hon har varit.


I tordags fick båda hundarna ett behövligt bad. Härligt med rena fina hundar.

Doris är färdig kammad också, bara Tages päls kvar att gå igenom. Trror inte det är så farligt men har känt några tovor i skägget på honom...

Och tovor kan man ju inte ha så jag vet vad jag ska göra framför tv ikväll.


Slutar med att sätta in en bild på Tages son Lennox, en mycket fin pojke. Vet att han är anmäld till en utställning snart och om jag får gissa så kommer det gå lika bra som det brukar för honom.  Lycka till Siv och stort tack för kortet.


  

Ovido - Quiz & Flashcards