Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Katarina - 3 juli 2010 09:06

Hela den här veckan har varit helt underbar. De senaste dagarna kanske lite väl varmt för min smak som vill kunna vara ute och göra roliga saker med mina hundar när jag är ledig.

Hundarna nöjer sig med små kissrundor på dagen och en ordentlig långpromenad på kvällen när det blivit lite svalare.

Tillockmed Doris tycker det är varmt nu. Och det är jag inte van med. Hon har alltid farit runt som ett yrväder oberoende på väder och vind. Men det är ju inte ofta det är 30+.


Idag ska vi åka till min farbror Roland som bjuder på en stor släktträff/fest.

Det ska bli roligt att träffa alla kusiner med barn och deras föräldrar igen.

Vi har en stor släkt men tyvär är jag dålig på att hålla kontakten med alla.

Hundarna ska givetvis med. Tror dom gillar att ligga i skuggan under ett träd istället för att vara ensamma hemma i en varm lägenhet.


Ha en var och trevlig helg allihopa.  Det ska vi ha.

  


Ovido - Quiz & Flashcards