Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Katarina - 6 juli 2010 16:45

Här hemma går allt fortfarande på halvfart i värmen.

Vi badar ibland när det blir för outhärdligt, annars ligger mest Tage under sängen och tänker tillbaka på vinterna som var.

Han tycker det är jobbigt att ligga ute med alla flygfän. Han blir nästan stressad av det. Den stora hunden är rädd för humlor........

Jag får väl vara glad för att det är det enda han blir rädd/stressad av.


Har sett ut några spår tävlingar till honom och hoppas att det är lite svalare i slutet på augusti/september.

Några utställningar till i år blir det också, men vi kommer inte åka till Bäst i Väst i år. Utan jag har lite andra trevliga planer för den helgen.


I lördags var jag på släktträff. Jag har en stor släkt och nästan alla var med.

God mat, trevliga kusiner med barn och en massa fastrar och farbröder.

  

Det här är min syster dotter Siri.


  

Den här fladdermusen ville ochså vara med på festen. Självklart fick den det.

Finns det hjärterum finns det stjärterum.


  

Vi var hemme hos min farbror Roland. Han hade ett stort grönsaks land.

jag kunde inte låta bli att ta kort på en fin rödbetaa

Ovido - Quiz & Flashcards