Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Katarina - 28 juli 2010 21:50

Igår var Doris och jag på en liten utflykt till Västerfärnebo och hälsade på Ulrika och Mercan.

Det var väl mest jag som fick hälsa på eftersom Doris mest fick sitta i bilen.

Polarna fick inte leka den här gången eftersom hon löper, den lilla blå.

Som vanligt var det trevligt att träffa Ulrika. En massa hundsnack och en del hemsidesnack blev det.

Jag har gjort en hemsida till henne och mercan och nu skulle vi visa henne hur hon sköter den själv.

www.briardkillarna.se


  

Snygga Mercan som inte blev så lite besviken när han inte fick "leka" med Doris.


Imorgon åker vi till Janne han tog med sig Tage och Melker och åkte hem i måndags. Så nu ska David, Doris och jag åka dit så blir alla på samma ställe igen. Och med det kommer Tage bli så där lagom stressad över att få bo ihop med en löptik igen. Men snart är det över för den här gången och det hoppas jag han förstår.


Här kommer en bild från våran minisemester i Helsingfors.

 

David, Mickaela, Rebecka, melker och båten vi åkte med. 


På söndag är det utställning igen. Då ska Doris och jag åka till Ransäter och träffa släkten. Både mamma Hilda och bror Lennox och syster Myra kommer dit.

Ska bli så roligt att träffa alla.


Jag har även anmält Doris till utställning i Norge. Ska bli spännande att se vad de tycker om henne där.


Ovido - Quiz & Flashcards