Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Köping

Av Katarina - 18 juli 2009 15:45

Det gick ju bättre än förväntat. Tage fick sitt CACIB idag. Det andra allt som allt. Reserv CACIB har han desto fler av. Vi brukar ju oftast stå som nummer två på dom internationella utställningarna.

Med tanke på att jag inte var ett dugg upplagd för dagens övningar och Tage blir seg i den här värmen så är jag jätte nöjd och glad.


I BIR/BIM finalen fick vi än en gång springa mot vackra Glittra, och än en gång blev vi slagna av henne. Tur att Camilla har berättat vart hon ska den närmaste tiden, om jag åker någon annanstans så kanske vi kan få oss en BIR rosett vi med :o)


Tage och Glittra står återigen som BIM och BIR !!


Ett stort tack till Maria som följde med mig som fotograf, hundhållare, bagage körare mm mm. Tur jag har dig. Hur skulle jag annars klara mig?


 Domaren kollar så allt är på plats, han verkade nöjd med Tage och gav honom fin kritik.




Nu ska jag packa om väskan och åka till Janne.

Återkommer med en uppdatering på tisdag kväll. För på tisdag ska vi nämligen till Don Fidos Kennel och kolla in valpar...   Hur många tror ni får följa med hem??


 
 
Camilla

Camilla

18 juli 2009 20:08

Stort stort GRATTIS till BIM & Cacib :)

Men vem vet jag kanske ändrar mig och åker på fler uts. ändå....Så vi ses kanske där ute i ringen igen....

Kram på Er

http://hem.passagen.se/viljabriard

 
Ann Maya o Yawa

Ann Maya o Yawa

18 juli 2009 21:05

GRATTIS GRATTIS!!! Å vad roligt=)

http://hem.bredband.net/MayaYawa

 
Ingen bild

Helena & Zelma

19 juli 2009 13:17

Grattis till Bim & CACIB. Ni är så duktiga och snygga =)/ Kram Zelma med Matte

 
Yessica

Yessica

19 juli 2009 17:42

Grattis till alla nya fina utställningsresultat ni springer in! :) Fina Tage :)

http://www.freewebs.com/sting-pippi

 
Emelie med Chili & Ginza

Emelie med Chili & Ginza

19 juli 2009 21:03

Stort grattis till CACIB och till alla andra reslutat ni dragit hem på senaste tiden =)
Kram Emelie

http://www.chiliwippan.dinstudio.se

 
Ingen bild

Ullis

21 juli 2009 23:58

Tänk va...att man har äran att bo på samma gård som dessa fantastiska hundar ;) Grattis till dom fina priserna!!
Kram hon med dom där blandraserna *L*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 1 september 2013 17:41


  Idag har Ouzo varit på utställning på Solvalla travbana. Första gången då han inte är ensam valp, men det hindrade inte lill fisen att ta hem ett valp BIR igen. Kritiken kan ni läsa på hemsidan om ni är intreserade.   Jag är gladast över att...

Av Katarina - 12 augusti 2013 11:04

  Jag har varit i Askersund två gånger på utställning. Det regnade lika mycket igår som den gången för några år sedan jag var där. Och jag kan bara konstatera att det inte är roligt att vara på hundutställning i det vädret. Allt blir blött, kallt ...

Av Katarina - 4 augusti 2013 21:02

Idag har Ouzo varit på sin andra utställning. Även det en liten InOff, den här gången i Kolsva. Vet inte om det är spökåldern som har börjat för i rasringen vad det lite läskigt. Folk som satt upp tält och hundar som låg alldeles vid ringsidan och ...

Av Katarina - 10 juli 2013 14:39

  Regnet stod som spön i backen när jag vaknade i morse och jag funderade ett tag på att ligga kvar i sängen istället för att åka på hundutställning. Snål som jag är kunde jag inte låta bli utan Ouzo packades in i bilen och vi for iväg. När vi k...

Av Katarina - 28 juni 2013 20:22

Tänk så kul det är att ha en valp!! Ouzo har varit hos oss i fem veckor nu och jag är så nöjd med vad jag fått för hund. Lättsammare hund får man leta efter. Han till och med sover länge på morgonen   :o)   Eftersom han är anmäld till en valp...

Ovido - Quiz & Flashcards