Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

På semester.

Av Katarina - 27 juli 2009 19:25

Imorgon ska vi åka tåg till huvudstaden och tillbringa några dagar där.

Hundarna får vara hemma, eller rättare sagt så är Tage på pensionat och Doris ska vara hos sin dagmamma.

Hundarna har det utan tvekan det jätte bra. Men jag saknar dom redan.

Tur att det bara är ett par dagar vi ska vara borta.

Längre klarar jag mig inte utan dom...     Det hela blev ju inte bättre av att Tage såg rätt upprörd ut när vi åkte ifrån honom. Tuft att lämna honom då.


Men jag får ju roa mig med karusellerna på på Grönalund. Jag ska tävla med mina barn om vem som törs åka flest karuseller. Jag älskar nämligen karuseller :o)



 
 
Annika & Allram

Annika & Allram

28 juli 2009 06:47

Hoppas ni får några fina dagar! Trots att hårbollarna inte är med.

Ha det bra!

http://www.trollhund.se

 
Camilla

Camilla

28 juli 2009 16:59

Härligt mé Semester!! :) & kul att tillbringa en dag på Grönan :) blir allt lite avvis....

Vi drar mot Dalarna och sen upp till Jämtland för lite frisk luft :)

Ha en super skön semester,
hörs. kram Camilla & flickorna.

http://hem.passagen.se/viljabriard

 
Annica och Quincy

Annica och Quincy

28 juli 2009 17:35

Du kan vara lugn, träffade Tage i dag när jag var och valla, han mådde hur bra som helst. Han var lite skitig efter en lång skogspromenad. Ha det så bra i storstan.

http://roviks.bloggspace.se

 
Emelie med Chili & Ginza

Emelie med Chili & Ginza

28 juli 2009 23:00

Så du är i mina trakter. Synd att dogsen inte var med för då hade vi ju kunnat träffats och tränat lite =)
Ha det gott på din semester!

http://www.chiliwippan.dinstudio.se

 
Ingen bild

Jeanette & Valter

29 juli 2009 07:26

Måste bara säga...Vilken skönhet...Helt bedårande mumsbit, om du inte viste det:0))) Ha en kanon semester!!! // Jeanette 6 Valter

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 1 september 2013 17:41


  Idag har Ouzo varit på utställning på Solvalla travbana. Första gången då han inte är ensam valp, men det hindrade inte lill fisen att ta hem ett valp BIR igen. Kritiken kan ni läsa på hemsidan om ni är intreserade.   Jag är gladast över att...

Av Katarina - 12 augusti 2013 11:04

  Jag har varit i Askersund två gånger på utställning. Det regnade lika mycket igår som den gången för några år sedan jag var där. Och jag kan bara konstatera att det inte är roligt att vara på hundutställning i det vädret. Allt blir blött, kallt ...

Av Katarina - 4 augusti 2013 21:02

Idag har Ouzo varit på sin andra utställning. Även det en liten InOff, den här gången i Kolsva. Vet inte om det är spökåldern som har börjat för i rasringen vad det lite läskigt. Folk som satt upp tält och hundar som låg alldeles vid ringsidan och ...

Av Katarina - 10 juli 2013 14:39

  Regnet stod som spön i backen när jag vaknade i morse och jag funderade ett tag på att ligga kvar i sängen istället för att åka på hundutställning. Snål som jag är kunde jag inte låta bli utan Ouzo packades in i bilen och vi for iväg. När vi k...

Av Katarina - 28 juni 2013 20:22

Tänk så kul det är att ha en valp!! Ouzo har varit hos oss i fem veckor nu och jag är så nöjd med vad jag fått för hund. Lättsammare hund får man leta efter. Han till och med sover länge på morgonen   :o)   Eftersom han är anmäld till en valp...

Ovido - Quiz & Flashcards