Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

Nu är det nära.

Av Katarina - 18 juli 2010 15:26

  

Dessa små undervärk + en hel drös med syskon till dem var jag och hälsade på här om dagen. 6 veckor har de hunnit bli och det var dags för fotografering till kennelns hemsida.  De är så söta så, trots att de inte är Briarder.

Vill du se mer bilder eller tom. är intreserad av en Labrador så kan du gå in och titta på

 www.sagbackens.se


Semestern närmar sig med stormsteg. Jag har bara inatt kvar att jobba innan jag har fyra veckors semester. Det ska bli underbart även om det känns som lyx att jobba natt. Jag är ju ledig väldigt mycket mer nu än när jag jobbade på dagen.


Doris löper igen. Det är snart en vecka sedan hon började och än så länge är det lungt här hemma. Tage bryr sig inte om hennes det minsta. Men han har väl rutin på det här nu och inväntar rätt dagar. Men även den här gången ska jag försöka dela på dem så Tage slipper bo ihop med en tik i höglöp.


 
 
Ingen bild

Anki

20 juli 2010 18:12

Mmm, jag tar den bruna då....kan man byta mot en fuxfärgad inkontinent marsvinsgubbe? Husse undrar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 1 september 2013 17:41


  Idag har Ouzo varit på utställning på Solvalla travbana. Första gången då han inte är ensam valp, men det hindrade inte lill fisen att ta hem ett valp BIR igen. Kritiken kan ni läsa på hemsidan om ni är intreserade.   Jag är gladast över att...

Av Katarina - 12 augusti 2013 11:04

  Jag har varit i Askersund två gånger på utställning. Det regnade lika mycket igår som den gången för några år sedan jag var där. Och jag kan bara konstatera att det inte är roligt att vara på hundutställning i det vädret. Allt blir blött, kallt ...

Av Katarina - 4 augusti 2013 21:02

Idag har Ouzo varit på sin andra utställning. Även det en liten InOff, den här gången i Kolsva. Vet inte om det är spökåldern som har börjat för i rasringen vad det lite läskigt. Folk som satt upp tält och hundar som låg alldeles vid ringsidan och ...

Av Katarina - 10 juli 2013 14:39

  Regnet stod som spön i backen när jag vaknade i morse och jag funderade ett tag på att ligga kvar i sängen istället för att åka på hundutställning. Snål som jag är kunde jag inte låta bli utan Ouzo packades in i bilen och vi for iväg. När vi k...

Av Katarina - 28 juni 2013 20:22

Tänk så kul det är att ha en valp!! Ouzo har varit hos oss i fem veckor nu och jag är så nöjd med vad jag fått för hund. Lättsammare hund får man leta efter. Han till och med sover länge på morgonen   :o)   Eftersom han är anmäld till en valp...

Ovido - Quiz & Flashcards