Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Katarina - 5 maj 2010 19:39

Eftersom det inte gick något bra att sova idag efter nattens arbetspass (De har borrats och spikats utanför mitt sovrumsfönster i takt med en radio på högsta volym.) så kändes det inte så lockande att ge sig iväg på Doris sökkurs. Men jag masade mig iväg iallafall och tur är väl det.

Doris har fattat vad det här med sök går ut på och hon har jätta roligt i skogen. Hon fick även fart på sin trötta matte och ute i friska luften blev jag inte lika trött.

Tage var inte helt nöjd med att inte få följa med till klubben idag. Hans träning igår blev också inställd eftersom jag var på utvecklingssamtal med David i hans skola. Men att vila sig i form har visat sig bra för honom förut.


Davids utvecklingssamtal var en fröjd för hans stolta föräldrar.

Han jobbar bra, har nästan alla rätt på läxor och prov, trevlig mot alla och har mycket kompisar. Undra vem i hela friden han brås på?  *s*



Ovido - Quiz & Flashcards