Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Katarina - 22 maj 2010 10:40

  


Solen skiner, himlen är blå och det är varmt ute.

Hundarna, speciellt Tage tycker den här första värmen är jobbig så den längre skogspromenaden tog vi på morgonen istället. Den här årstiden är det härligt i skogen. Alla fåglar som kvittrar och alla dofter från blommande träd och buskar och framförallt alla Liljekonvaljer. Jag älskar våren!!


Doris badade jag igår men idag står det Tagebad och spår på schemat. Både en lydnadstävling och en spår tävling närmar sig. Och håller värmen i sig behöver man nog träna lite i värmen innan start annars kommer han aldrig orka runt tror jag.


Jag har varit ledig i två veckor nu, men nu är det slut på lyxen och ikväll ska jag jobba igen. Ganska skönt med en lite mini semester så här i början på sommaren. Nu är det jobb i två månader sen semester igen. Härligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards