Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Katarina - 20 maj 2010 09:22

Då var man hemma igen efter en vecka av bad och sol i Turkiet.

Vi har haft en underbar semester. Bara tagit det lungt, ätit gott och njutit av det vackra vädret.

Men det var så skönt att komma hem igen. Till ungarna och min egen säng.

Tage hämtade jag på en gång. Han och Maria var uppe på klubben och tränade. Tror han hade saknat mig för han skulle ligga på mig hela kvällen igår och slicka på mig. Blev stressad så fort jag gick omkring i lägenhetet, pricis som om han var rädd att jag skulle försvinna igen.

Doris ska jag åka och hämta idag. Hon har haft det härligt hos Ulrika och jag tror faktiskt inte hon har saknat mig som Tage har gjort. Jag får snart se :o)


Ett stort TACK till Maria och Ulrika som ville ta hand om mina hundar. Och till min mamma som tog hand om killarna. Utan er hade det inte varit möjligt för oss att åka på semester.

Ni är guld värda. Puss o kram



Ovido - Quiz & Flashcards