Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Katarina - 19 februari 2009 20:34

Av Katarina - 19 februari 2009 12:09

Nu tror jag äntligen att min hälsporre börjar bli bra. Tycker jag är på tiden för jag har gått med den i över ett år nu.

Efter mycket om och men (har alltid tyckt att det är otäkt med saker som knakar och gör ont) har jag idag varit till en Naprapat. Min onda häl beror på låsningar i ryggen. Han fixade till både rygg och ben/fot + att jag fick akupunktur med el i underbenet där jag var stelast.

När jag gick därifrån var jag som en ny människa. Ska till baka om en vecka sen ska jag, om allt går bra, vara frisk...  Gissa om jag är glad?


Med posten idag kom PM:et till Doris nästa utställning. Tre briarder var anmälda. Har ingen aning om villka dom andra tre är eftersom ingen jag känner ska dit. Men det visar sig när vi kommer dit.


I dag har det gått en vecka sen jag gick med i viktväktarna. Så i em är det dags för att gå dit och väga sig. Då får jag se hur bra jag har skött mig. Tycker faktiskt det har gått riktigt bra så jag blir nog besviken om det inte är lite minus på vågen. Jag återkommer när  jag har varit där.

Ovido - Quiz & Flashcards