Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Katarina - 28 februari 2009 20:32

Idag fyller min svåger år. Och det ska ju firas, allt men kan firas, ska firas tycker jag.

Hela familjen packade alltså in oss i bilen och for iväg på blankisiga skogsvägar. Tur man har bott på landet själv och är van halkbanekörare.

Hundarna var givetvis med även om det inte uppskattades speciellt mycket av den firandes gamla Cocker tik. Ebba har aldrig gillat valpar, och hur mycket än Doris försökte charma henne så förblev hon sur under hela kalaset. Min syster har ju två hundar. Golden tiken Salsa har ju Tage alltid haft en gott öga till. Slasa var med och lekte en stund sen lade dom sig under bordet och hoppades på darrhänta tårtätare....

Härligt att både mina och deras hundar är snälla och vänliga själar och att det går bra att ha dom ihop även fast vi ses rätt sällan.


Nu ligger Doris här bredvid mig i soffan och snarkar. Skönhetssömn troligtvis, men det återstår att se imorgon...

Ovido - Quiz & Flashcards