Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Katarina - 27 februari 2009 19:49

Helg igen. veckorna går fort nu och det är bra. Då kommer våren och värmen snart. Det tycker jag är bra....

 


Har ni sett vilka fin djur??  Kossor som ser ut som Briarder, kan det bli bättre??  Synd att dom inte får plats på balkongen. Jag får nöja mig med att titta på dom när jag åker förbi bondens hage..


Att äta tårta, friterade räkor och annat gott främjar inte viktnedgången. Den här veckan har jag bara gått ner 0,4kg. Jag ska väl vara nöjd att det visade minus. Men nu ska jag kämpa hårdare den här veckan, och tror det går lättare när man är frisk och kan vara ute och gå mycket...


Nu ska jag sätta mig på golvet och kamma en hund. Det tar lång tid att få Doris öron tovfria *s*

 På söndag är det utställning igen för Doris och det ska bli spännande att se hur det går den här gången......


Ovido - Quiz & Flashcards