Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Katarina - 24 februari 2009 18:45

Till er alla med korthårs raser som tycker det är jobbigt när det fastnar snöklumpar mellan trampdynorna vill jag bara säga:  -Det finns dom som har det värre!!


    Jag har sagt det förut och säger det igen. Snö och plussgrader är ingen hit om man är Briard. Och är man sen en Briard som ska springa i värsta snödrivorna hela tiden ser man ut så här efter en kort stund..


Idag är det hopp om livet igen. Ska vara hemma från jobbet imorgon med sen ska jag vara frisk har jag betsämt. Vi får se hur det går. Något annat som inte går bra när man är sjuk är att hålla diet. Inte blir det lättare när ex svärmor kommer med både smörgåstårta och gräddtårta. En liten bit kan jag nog ta iallafall  *s*   Min karaktär var inte speciellt stark idag. Skyller på sjukan.


Hundarna och jag har som vanligt varit i skogen idag igen. Grått och trist väder var det ända tills vi kom hem igen för då tittade solen fram. Typiskt, sol gör ju bilderna bättre och idag var kameran med ut i skogen.

Om någon undrar så finns snömannen här i Arboga skogarna, och han har sällskap av sin dotter.

Nu ikväll har mina pojkar kommit hem. Eftersom dom har sportlov har dom varit hos sin pappa i Västerås några extra dagar. Skönt att ha dom hemma igen och hundarna blev överlyckliga över att se sinna hussar igen. Nu sover dom gott vid fötterna på pojkarna då dom sitter och spelar tv-spel.

Skönt när allt är som vanligt igen.

Ovido - Quiz & Flashcards