Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Katarina - 7 juni 2010 08:30

Nu är det tyst och lungt här hemma. Danne åkte hem till Torsby igår och det blev väldigt tomt efter honom. Nu får vi hoppas att det snart dyker upp en egen familj till honom. Jag hade inte tvekat en sekund att ta honom om jag inte redan hade två hundar. Men jag måste inse mina begränsningar trots att det var tungt att lämna tillbaka honom.


Det blev ingen tävling för Tage i helgen. Han har istället legat och tittat på husse när han jobbat i trädgården. Hältan är mycket bättre men han ska få vila några dagar till så han blir helt bra innan vi kör igång med träningen igen.


Nu ska jag packa in hundarna i bilen och åka ut till gården där jag bodde förut.

även i år ska jag hjälpa till med sommar planteringen där.

Härligt att få göra något som är kul samtidigt som jag får betalt  :o)


Ovido - Quiz & Flashcards