Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Katarina - 28 juni 2010 12:10

 N


Nu är midsommar över och förbi för det här året.   Det känns som om sommaren har kommit för att stanna nu. Tillockmed jag har badat och tyckt det var skönt. Då ÄR det sommar!!

Hundarna är inte lika glada över värmen. Tage tycker det är jobbigt och det kan jag förstå med den pälsen han har. Men åker vi till hundbadet så är även han nöjd med sommarvärmen. Tror den hunden kan ligga i vattnet hur länge som helst om han fick.

Idag är det lite svalare ute så då ska vi passa på att gå lite spår.

Blodspår står på agendan och jag som är ledig på dagen ska ut i skogen och lägga spåren snart. Sen åker Maria, jag och hundarna ut lite senare fram emot kvällen för att gå spåren.

Jag har funderat på att anmäla Tage till ett anlagsprov till nu när näsan fungerar igen. Men då vill jag inte ha denna värme, han jobbar inte alls lika bra då.

Men nu börjar ju semestern för en del så då blir det väl regn, och då går spåren bra  :o)



Ovido - Quiz & Flashcards